23 Ekim 2014, 05:17:13

facebook

Üye Menüsü

Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Dil Seçimi:

Mini Sohbet

08 Ağustos 2014, 16:31:39
arkadaşlar direksiyonu çevirirken bi ses geliyor bi uğultu gibi araçta hiç bi hata mesajı cıkmıyor b
10 Mart 2014, 13:40:11
selam arkadaslar arabadaki cam bugulanmasını bır turlu onleyemedım bana bu konuda yardımcı olabılırm
07 Mart 2014, 00:53:37
deneme
04 Şubat 2014, 21:20:16
gayet iyi kaçıyor performans çok iyi devirli kullanıldığı sürece bayılma olmuyor.
03 Aralık 2013, 19:42:17
İyi akşamlar arkadaşlar. Bugün itibariyle yeni meriva alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Araç 20
03 Kasım 2013, 00:52:59
2. 1.3 enjoy 95 bg I'n performansı nasıl bu kasaya yeter mı ? Kullanan arkadaşları tavsiye eder mı .
03 Kasım 2013, 00:50:11
1. 1.4 enjoy 140 bg yakıt konusunda benti endişeye sokuyor çok mu yakar..?
03 Kasım 2013, 00:50:11
1. 1.4 enjoy 140 bg yakıt konusunda benti endişeye sokuyor çok mu yakar..?
03 Kasım 2013, 00:48:25
Iyi akşamlar arkadaşlar bende merıva almayı düşünüyorumda yalnız iki şey kafamı çok kurcalıyor yardı
Ziyaretçi
09 Eylül 2013, 10:01:02
Sahibinden.com'da geçen hafta gördüğün bir ilan beni oldukça üzdü. 2011 140 beygir 11000 km Meriva i
15 Ağustos 2013, 22:27:28
chevrolet clüpten selamlar
05 Ağustos 2013, 19:15:28
Herkes tatile çıktı sanırım, forum ıssız😊
30 Temmuz 2013, 00:44:54
*
28 Mayıs 2013, 20:24:14
gökhan hocam yeni paylaşım yapacam yakıtla ilgili ama nerden paylaşıyordum.
24 Mayıs 2013, 20:39:24
*
24 Mayıs 2013, 19:43:21
Allah razı olsun sizde yakışır hocam tek olmaz biliyorsun
23 Mayıs 2013, 22:13:57
forumda kimse yokmu
19 Mayıs 2013, 22:47:24
Allah bağışlasın abi...
19 Mayıs 2013, 22:22:48
hocam resim çekerken kızı arka bağaşda unutmuşuz.oda ayrı bir güzellek katmış arabaya canım kızım be
12 Mayıs 2013, 12:21:53
uygun zamanda atayım arabayı yıkayım daha güzel çıksın
11 Mayıs 2013, 15:56:50
abi istersen bana mail at ben eklerim. gokeri06@gmail.com
10 Mayıs 2013, 22:50:29
resim nasıl atacağm bilmiyorum
10 Mayıs 2013, 22:44:33
gökhan hocam resim atacamda nasıl atacağmı bilmiyorum.cam filmi takdırdım
08 Mayıs 2013, 11:14:22
merhaba arkadaşlar ıspartadan* yeni merivacıyım bnde:)))
07 Mayıs 2013, 14:46:59
arkadaşlar ön teker davlumbaz arıyorum
04 Mayıs 2013, 12:04:13
bizm araba çok tipsizmiş meğerr bende aksine bakmaya kıyamıyorum.bir cengaver gibi heybetli duruyur.
04 Mayıs 2013, 12:00:13
gökhan hocam bana dün bir arkadaşım bu parayla daha güzel araba alrdın hem senin araban tipsiz felan
05 Nisan 2013, 22:11:15
bu linkte detayları mevcut. navigasyon,tv vb uygulamaları barındıran bi sistem...
05 Nisan 2013, 22:10:29
http://www.merivaclub.com/meriva-b-multimedya-sistem-videosu-teknik-detay-fiyat-t763.0.html
05 Nisan 2013, 20:17:43
slm
05 Nisan 2013, 20:14:14
hocam merhaba bu multimedya sistemi ne anlamdım
24 Mart 2013, 21:51:18
kirlensin abi sen kirletmicen de kim kirletecek senden sonraki sahibine mi saklıyacan...
24 Mart 2013, 17:52:47
hocam yakışmaz da kılıflar kirlenmesin benim amacım
22 Mart 2013, 22:50:26
abi sakın taktırma koltuk kılıf falan. yakışmaz...
22 Mart 2013, 22:49:47
İsmail Abi acele etme en kısa sürede eline ulaşacak.
22 Mart 2013, 20:52:18
ben üyeyim ama gökhan hocamda demişti ama henzü gelmedi daha bir anahtarlığım nede tişötr geldi
22 Mart 2013, 20:49:14
2011 meriva için koltuk kılıfı nerden temin edebilrim
22 Mart 2013, 20:48:17
s.a iyi akşamlar bu araca göre koltuk kılıfı bulamadım ne kadar aradıysam dikdiren yada bulan varma
20 Mart 2013, 16:27:12
2004 meriva enjoy yada cosmo arıyorum
24 Şubat 2013, 16:07:12
sorunumla ilgilenen arkadaşlara tşk ederim
23 Şubat 2013, 16:27:06
ulaştı ancak dışardaydım. size bu işlerle daha önce uğraşmış bir avukatın mailini attım.
23 Şubat 2013, 10:21:29
slm gökhan bey size özelden bi mail atmıştım ama sanırım ulaşmadı
22 Şubat 2013, 23:26:14
slm merhabalar öncelikle çok acil yardıma ihityacım var 2011 model 1,4 140hp turbo cosmo meriva arac
20 Şubat 2013, 20:15:39
.meriva Club ailesine hoşgeldin, Murat Hocam...
20 Şubat 2013, 00:18:12
Murat Hocam aramıza hoş geldin. Tanıştırayım Murat Hocam la aynı okulda görev yapıyoruz Meriva A kul
19 Şubat 2013, 20:33:08
iyi kşamlar gökhan sitene kayıt oldum güzelmiş,başarılar dilerim kardeş
19 Şubat 2013, 16:33:32
birisi 120 hp 5 ileri vites, diğeri 140 hp 6 ileri vites.
19 Şubat 2013, 11:49:58
merhaba.ben yeni meriva almayı düşünüyorum.1.4 Enjoy 120 HP. merka ettiğim 1.4T ile 1.4 arasında ne
05 Şubat 2013, 22:36:32
gökhan hocam göz nazar olmasın diye foto eklemiyorum
31 Ocak 2013, 23:04:17
sağol abi. bi kaç foto eklede arabayı görelim.

Son Beş Üye

  • * bugrasert - 20 Eki
  • * vnn.kute - 20 Eki
  • * merivacı - 17 Eki
  • * BALKAN OPEL - 26 Eyl
  • * napcann34 - 21 Eyl
  • İstatistikler

    • *Toplam Kullanıcı: 458
    • *En Son: bugrasert

    • *Toplam Mesaj: 9302
    • *Toplam Konu: 944
    • *Bugün Aktifler: 27
    • *En Çok Aktiflik: 158
    (01 Nisan 2012, 00:01:06)
    • *Kullanıcılar: 1
    • *Misafirler: 10
    • *Toplam: 11

      Konu / Başlatan Yanıt / Gösterim Son İleti
    13 Yanıt
    1760 Gösterim
    07 Temmuz 2013, 12:48:32
    Gönderen: Gökhan

     

    Normal Konu
    Beğenilen konu (15 veya fazlası ileti içermektedir)
    Çok beğenilen konu (25 veya fazlası ileti içermektedir)

    Kilitli Konu
    Sabit Konu
    Anket